Kesäyön Marssi marssijat - 25 km

Kesto 8 tuntia
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 22.2.2022 18.28 - 10.6.2022 16.00

Kurssilla on tarkoitus suorittaa vaativa jalkamarssi opastettuja reittejä pitkin omaan tahtiin.

Marssi on tarkoitettu kaikille niille henkilöille, jotka harrastavat säännöllisesti liikuntaa ja haluavat haastaa itsensä.

MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Marssikeskus aukeaa klo 09.00. Ilmoittautuminen paikalla klo 15.00 mennessä, marssin lähtö klo 16.00. Reitillä on huoltopisteitä noin 7 km välein.

Reitti alla, pituus 25 km

Hyrylän Urheilukeskus