Suunnistuksen kenttäkelpoisuussuoritus Oittaalla Espoossa

Kesto 3 tuntia
Paikkakunta Espoo
Ilmoittautumisaika 3.3.2022 19.11 - 26.4.2022 23.00

Kurssilla tehdään suunnistuksen kenttäkelpoisuussuoritus.

Kurssi soveltuu kaikille kenttäkelpoisuudestaan ja toimintakyvystään kiinnostuneille.
Suorittaessaan suunnistuksen hyväksytysti sekä joko marssin tai kenttäkelpoisuusammunnan, on osallistuja oikeutettu rinnasteiseen kertausharjoituspäivään.

Kenttäkelpoisuussuoritus edellyttää 7 kilometrin radan läpäisemisen hyväksytysti.
Suorituksen mittaukseen käytetään emit-leimausjärjestelmää. Jos et omista omaa emit-leimauskorttia, voit vuokrata sen järjestäjältä.
Mpk:n osalta kurssi on ilmainen ja sisältää tapaturmavakuutuksen. Järjestäjä OK 77 veloittaa 8 euron karttamaksun, jonka osallistuja maksaa paikan päällä.
Tarkempi kokoontumispaikka ilmoitetaan osallistujille lähempänä tapahtumaa.
MPK tekee tarvittavia muutoksia koulutusten aikatauluihin valtioneuvoston ja viranomaisten suositusten mukaisesti. Ajantasainen tieto tilanteesta löytyy MPK:n uutisista: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK:n piirit ilmoittavat osallistujille mahdollisista muutoksista sähköpostilla. Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla.

MPK gör nödvändiga förändringar i utbildningstidtabellerna i enlighet med rekommendationer från statsrådet och myndigheterna. Uppdaterad information om situationen (på finska) hittas i MPK:s nyheter: www.mpk.fi/ajankohtaista. MPK’s distrikt informerar deltagarna om möjliga förändringar via e-post. Kom ihåg att försäkra dig om att e-postadressen på ditt MPK-kort är rätt.

Kokoontuminen klo 17.00 kilpailukeskuksessa.
Omatoiminen lähtö radalle, maksimi suoritusaika 3 h.

Kurssi on MPK:n puolesta maksuton, mutta järjestävälle suunnistusseuralle maksetaan heidän pyytämänsä karttamaksu.

Oittaan ulkoilualue
Kunnarlantie 33-39