Tampereen Kesäyön marssi 12 km (perhesarja)

Ajankohta 16.7.2022
Kesto 0,5 vrk
Paikkakunta Tampere
Ilmoittautumisaika 28.3.2022 16.36 - 17.7.2022 23.00

Kurssilla suoritetaan 12 km:n mittainen jalkamarssi omaan tahtiin opastettuja reittejä pitkin.

Marssi on tarkoitettu kaikille liikunnasta kiinnostuneille. Alle 16-vuotiaat voivat osallistua marssille ilmaiseksi huoltajiensa mukana.

Ilmoittaudu marssille viimeistään puoli tuntia ennen lähtöäsi marssikeskuksessa Pyynikin palloiluhallilla, Ammattikoulunkatu 20 33230 Tampere. Marssikeskus avautuu 16.7. klo 13. Marssikeskuksessa on pukuhuoneet ja suihkut käytettävissä, joissa on mahdollisuus myös omien varusteiden säilytykseen .

Marssin lähtö tapahtuu Pyynikin palloiluhallilta. Alkutahdit marssittaa MPK Hämeen soittokunta.

Lähtöaika klo 17:00.

Marssireitti
Pyynikki - Pispala - Hyhky alueen kävelyreitit - Pyynikin näkötorni - Lauri Viidan muistopatsas - Pispalan portaat - Tahmelan ranta - Hyhky - Vaakkolammen puisto

Huoltopisteet sijaitsevat marssireitillä noin 5 km:n välein. Marssin päätteeksi tarjoillaan keittoruoka.

Kurssimaksuun sisältyy vakuutus, huolto reitin varrella, maalissa keittoateria, kunniakirja ja kangasmerkki sekä mahdollisuus käyttää Pyynikin palloiluhallin peseytymistiloja.

Pyynikin palloiluhalli, Tampere
Ammattikoulunkatu 20