NASTA Harjulintu23 Kansainvälinen kriisinhallinta -TÄYNNÄ

Kesto 3,0
Paikkakunta Säkylä
Ilmoittautumisaika 3.3.2023 13.00 - 31.3.2023 23.59

Kurssin tarkoitus on antaa perusteet kriisinhallinnan tavoitteista ja eri organisaatioiden tehtävistä sekä toimintamuodoista.
Kurssin jälkeen osallistuja muistaa kansainvälisen kriisinhallinnan perusteita ja ymmärtää, miten hakeutua halutessaan kiinnostuksensa ja osaamisensa mukaisiin kansainvälisen kriisinhallinnan tehtäviin.

Kaikille 18-vuotta täyttäneille.

Peruskoulutusta.

Kurssilla käsitellään kansainvälistä sotilaallista ja siviilikriisinhallintaa sekä esitellään erilaisia toimenkuvia. Lisäksi tutustutaan rauhanturvaajien koulutukseen ja toimintaan. Kurssilla on myös käytännön harjoitteita, jotka rakentuvat erilaisista esimerkkitilanteista kansainvälisissä tehtävissä.

Kurssimaksuun sisältyy opetus, koulutusmateriaali sekä mahdollisen oppimisympäristön käyttö, vakuutusturva, suojavarustus.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse lounais-suomi@mpk.fi

Porin prikaati
Porilaistie 1
27800 Säkylä