EVK JOJÄ 1 johtamisjärjestelmäkurssi KURSSI TÄYNNÄ

Kesto 2,0 päivää
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 21.11.2022 8.45 - 1.1.2023 23.59

Koulutuksen jälkeen koulutettava ymmärtää (osaa)
paikallispataljoonan esikunta- ja viestikomppanian (EVK)
keskeisimpien viesti- ja johtamisvälineiden käytön.

Lisäksi tuntee (muistaa) EVK:n organisaation sekä johtamiseen liittyviä käytänteitä.

"Viestikoulutetut reserviläiset , sekä paikallispataljoonan esikunta- ja viestikomppanian tehtävissä toimivilla ja tehtäviin tähtääville.

Kurssi antaa valmiudet osallistua myöhemmin järjestettävälle EVK JOJÄ 2 kurssille."

Perustason kurssi, ei esitietovaatimuksia

"Pääpiirteinen sisältö:
'- EVK kokoonpano ja organisaatio
'- Viestiperusteet
'- Radiot
'- MATI2
'- Komentopaikan järjestelyt

Kurssin sisältö kerrotaan ilmottautuneille ja kurssille hyväksytyille tarkemmin.

"

Osallistujille maksuton, kurssin osallistumisen voi perua ilman kustannuksia 7 päivää ennen kurssin alkua eli viimeistään 27.1.2023, ei koske sairastumisesta johtunutta peruutusta
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa.
Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Santahamina
Radioniemi