Viestivälinekoulutus (MATI 2), jatkokurssi 1

Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 25.11.2022 11.00 - 2.4.2023 23.59

Kurssin jälkeen osallistuja
ymmärtää Maavoimien tietojärjestelmä MATI2 sovelluskokonaisuuden käyttöperiaatteet ja tilannekuvan muodostamisen.

Kurssilla käsitellään MATI2-perusteita kertaavasti, painopisteen ollessa sovelluksen käytössä, erilaisten soveltavien harjoitteiden muodossa osana esikunta- ja komentopaikkatyöskentelyä.

Kurssille osallistumisen edellytyksenä on, että osallistuja on aikaisemmin käyttänyt MATI2-tietojärjestelmää, mieluiten MATI2 peruskurssilla tai muutoin, esim. poikkeusolojen harjoitusten kautta. Hyvä ICT-käyttövalmiudet.

Kurssin tarkempi sisältökuvaus ja aikataulu annetaan tiedoksi kurssille valituille ennen koulutusta.

Kurssilla käsitellään MATI2-perusteita kertaavasti, painopisteen ollessa sovelluksen käytössä erilaisten soveltavien harjoitteiden muodossa, osana esikunta- ja komentopaikkatyöskentelyä.

osallistujille maksuton

Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua, eli viimeistään 28.4..2023, kello 08.00 asti.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Santahamina
00860 Helsinki