Sinisen Reservin Ampumapäivä 2/23

Kesto
Paikkakunta Upinniemi
Ilmoittautumisaika 18.12.2022 15.55 - 28.5.2023 23.59

Kurssilla ammutaan Reserviläisurheiluliiton ampumaohjelmiston mukainen kiväärikenttäammunta vapaavalintaisella kiväärillä.
Ammunnan sisältö:
Kenttäammunta 150 m 10 + 10 + 10 laukausta vapaavalintaisella kiväärillä. Aseen sallitut toimintatavat ovat kertatuli, lippaallinen kertatuli ja itselataava kertatuli. Tähtäin on vapaavalintainen, esim. kiikari-, punapiste-, diopteri- tai avotähtäin.
- Koelaukausten ampumiseen aikaa 10 minuuttia (koelaukausten määrää ei ole rajoitettu)
- 1x10 laukausta makuulta, aikaa 2 min
- 1x10 laukausta polvelta, aikaa 2 min
- 1x10 laukausta pystystä, aikaa 2 min.

Sinisen Reservin jäsenjärjestöjen jäsenille tarkoitettu tapahtuma.

Suositellut varusteet:
* Itselataava kivääri+ 3 lipasta (tai pulttilukkokivääri)
* kuulosuojaimet, suojalasit
* 30 patruunaa
* Säänmukainen ja liikkumiseen soveltuva vaatetus

Käytettävien varusteiden tulee olla tarkoituksenmukaisia ja mahdollistaa turvallinen toiminta harjoitteissa. Henkilöllisyystodistus tai ajokortti aina mukana. Ota aselupa mukaan ammuntoihin. MPK:n ammunnanjohtaja on velvoitettu tarkistamaan se ennen ammuntoja.

Osallistumismaksu on 20€ ja siihen sisältyy opetus, koulutusmateriaali sekä oppimisympäristön käyttö ja vakuutusturva.

Kokoontuminen varuskunnan portilla klo 10.00
Siirtyminen kivääriradalle 1.
Ammunnat päättyvät viimeistään klo 18.00.

Kurssimaksu peritään, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Upinniemi
Upinniementie 1160