UKK-kävelytesti ja Cooper-testi Helsingin olympiastadionilla * KURSSI TÄYNNÄ*

Kesto Noin 3 tuntia
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 28.11.2022 15.21 - 23.4.2023 17.30

Osallistuja suorittaa MPK:n kestävyytestit joko juoksemalla 12-minuutin juoksutestin tai kävelemällä UKK-kävelytestin.

Kurssi soveltuu kaikille 18 vuotta täyttäneille, omasta kunnosta ja sen tilasta kiinnostuneille.

Kurssilla tehdään johdetusti UKK-kävelytesti ja 12-minuutin juoksutesti. Juoksutestin voivat suorittaa alle 45-vuotiaat. Muussa tapauksessa suoritetaan UKK-kävelytesti.

Osallistujamäärästä riippuen voidaan järjestää useampi erä. Yhteen erään mahtuu 20 osallistujaa. Ennen testiä tehdään alkulämmittelyt johdetusti.

Testitapahtaan voi osallistua vain terveenä.

Olympiastadion on MPK:n käytettävissä klo 17.30-20.00. Osallistujamäärän selvittyä, jaetaan osallistujat eriin, joiden aikataulu ilmoitetaan osallistujille. Järjestäjä tekee päätöksen myös siitä, kumpi testi (UKK vai juoksutesti) tehdään ensin.

Stadionilla tulee olemaan myös MPK:n toiminnan esittelyä ja muita aktiviteetteja.

Ilmoittautuminen pitää sisällään MPK:n tapaturmavakuutuksen.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Helsingin Olympiastadion
Paavo Nurmen tie 1