Kesäyön marssi Jyväskylä 25 km

Kesto 0,5
Paikkakunta Jyväskylä
Ilmoittautumisaika 22.2.2023 12.00 - 15.5.2023 16.00

Tavoitteena on kehittää osallistujien marssitaitoja, liikunta-aktiivisuutta ja pitkäkestoista fyysistä toimintakykyä sekä aktivoida osallistujia mukaan maanpuolustuskoulutustoimintaan.

Kesäyön marssi on perinteinen marssitapahtuma, joka on tarkoitettu kaikille kunnostaan huolehtiville. Marssille voit osallistua yksin, kaksin tai joukkueena. Myös sauvakävelijät ja kiinnipidettävät koirat ovat tervetulleita marssimaan.

Reitti on pituudeltaan n. 25 km. Reitti on paikoin jyrkkä ja vaikeakulkuinen. Tälle matkalle osallistuminen vaatii etukäteisharjoittelua.

Tapahtumapaikkana on Buugi Liikunta- ja hyvinvointikeskus, Sykeraitti 7-9, Jyväskylä. Ilmoittaudu marssitoimistossa Buugin edessä klo 15:00 - 16:00 välisenä aikana.

Alkujumppa alkaa klo 16:00 ja liikkeelle lähtö tapahtuu noin klo 16.30 porrastetusti. Reitti kiertelee Laajavuoressa hiekkaisia teitä ja polkuja pitkin ja sen jälkeen Palokkajärven. Reitillä on muutamia lyhyitä asfalttiosuuksia.

Kesäyön marssin osallistumismaksu sisältää vakuutuksen marssin aikana, huollon,, kangasmerkin ja kunniakirjan sekä maalissa keittoaterian ja peseytymismahdollisuuden.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.

Buugi Liikunta- ja Hyvinvointikeskus
Sykeraitti 7-9