EVK johtamisjärjestelmä 2 (Jatko)

Ajankohta 31.3.2023 - 2.4.2023
Kesto 2,5 vrk
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 7.12.2022 20.39 - 19.2.2023 23.59

Koulutuskokonaisuuden (EVK JOJÄ 1 ja EVK JOJÄ 2) tavoitteena on, että koulutuksen jälkeen osallistujat ymmärtävät (osaavat) paikallispataljoonan esikunta- ja viestikomppanian keskeisimpien viesti- ja johtamisjärjestelmien käyttökuntoon laittoon, rakentamiseen, käyttöön ja ylläpitoon liittyvät riittävät perustiedot ja -taidot.

Lisäksi koulutuskokonaisuuden jälkeen osallistuja ymmärtää (osaa) toiminnan osana komentopaikkajoukkuetta.

Viestikoulutetut reserviläiset , sekä paikallispataljoonan esikunta- ja viestikomppanian tehtävissä toimivilla ja tehtäviin tähtääville.

Jatkotason kurssi, EVK JOJÄ 1 -kurssin tai vastaavien taitojen omaamista, esim. omasta po-tehtävien kautta hankittua osaamista.

Pääpiirteinen sisältö:
- EVK kokoonpano ja organisaatio
- EVK keskeisimmät viestivälineet
- MATI2
- Komentopaikan järjestelyt
- Toimiminen osana komentopaikkajoukkuetta
Kurssin sisältö kerrotaan ilmottautuneille ja kurssille hyväksytyille tarkemmin.

Osallistujille maksuton, kurssin osallistumisen voi perua ilman kustannuksia 7 vrk. ennen kurssin alkua eli viimeistään 23.3.2023 , ei koske sairastumisesta johtunutta peruutustaMikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Santahamina

Valmiuspäällikkö; Mats Fagerström, 050 363 2477, mats.fagerstrom@mpk.fi