Uudenmaan reserviläispiirien Reserviläisammuntojen piirimestaruuskilpailu

Kesto
Paikkakunta Upinniemi
Ilmoittautumisaika 17.1.2023 13.13 - 22.3.2023 10.00

Kilpailussa ammutaan reserviläisammunnat RA1 ja RA2 kiväärillä sekä RA3 ja RA4 pistoolilla.

RA1 tavoitteena on kertalaukausten ampuminen makuuasennosta itselataavalla kiväärillä. Lajissa on sallittu vain kertatulen käyttö.

RA2 tavoitteena on nopeiden kertalaukausten ja kahden perättäisen nopean laukauksen ampuminen makuuasennosta itselataavalla kiväärillä. Lajissa on sallittu vain kertatulen käyttö.

RA3 tavoitteena on kertalaukausten ampuminen seisten yhden tai kahden käden otteella itselataavalla pistoolilla. Lajissa on sallittu vain kertatulen käyttö.

RA4 tavoitteena on kahden hallitun peräkkäisen laukauksen ampuminen seisten yhden tai kahden käden otteella itselataavalla pistoolilla. Lajissa on sallittu vain kertatulen käyttö.

Uudenmaan piirien reserviläisille.

Ammuttaessa omalla aseella osallistujilla on oltava mukana aseenkantolupa.

09.00 Kokoontuminen kiväärirata 1:llä, jossa alkupuhuttelu
10.00 Ammunta alkaa kivääriradalla ja pistooliradalla
18.00 kurssi päättyy (viimeistään)

Kurssimaksu peritään, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.
Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Upinniemi
Upinniementie 1160