Kesäyön Marssi - Polkupyörä retki

Kesto Muutama tunti, matkan pituus noin 25 km
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 22.1.2023 18.43 - 9.6.2023 16.00

Koko perheen pyöräilytapahtuma Tuusulan järven ympäri-

Kaikille. Tätä suoritusta ei katsota reserviläisen kenttäkelpoisuusnäytteeksi. Ei KH vastaavuutta.

Ilmoittautuminen Hyrylän Urheilukeskuksessa klo 09-15. Jokainen ilmoittaa vain itsensä. Alle 18 vuotiaat ilmoitetaan ilmoittautuessa. Samalla taphtuu myös laskutus. 10 €/hlö, perhehinta (2 aikuista, 2 alle 15 v) 30€

Osallistujat vastaavat omista varusteistaan ja polkupyörän kunnosta. Osallistujalla on oltava CE-hyväksytty pyöräilykypärä.
.Kurssilaisten on varauduttava itse vaihtelevaan sääolosuhteisiin marssin aikana.
Reitillä yksi huoltopiste.

Joukko lähteen osana muuta Kesäyön Marssia. Reitti kiertää Tuusulanjärven. Perillä Hyrylän Urheilukeskuksessa keittoluonas ja kunniakirja

Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua, eli viimeistään 3.6.2023, kello 08.00 asti.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

muistathan että osallistumalla Brandesteinin ja Tuusulan marsseille, Raaseporin marssi on ilmainen

Hyrylän Urheilukeskus
Urheilukuja Tuusula