Kukkarojotos 2023 MTB, reserviläiset 90 km

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Pieksämäki
Ilmoittautumisaika 31.1.2023 12.00 - 30.4.2023 22.00

Edistää osallistujien maastopyöräilyn, luonnossa liikkumisen, suunnistamisen ja maastossa selviytymisen perustaitoja. Kerrata ja testata reserviläisten maasto- ja ampumataitoja.

Reserviläisille ja kaikille maastopyöräilystä sekä reserviläistaidoista kiinnostuneille.

Kurssilla tarjotaan maastopyöräilystä kiinnostuneille reserviläisille koulutuksellinen liikuntatapahtuma Pieksämäen Vedenjakajareitistön upeissa maisemissa.
Pyöräily toteutetaan kolmihenkisin partioin. Kurssille ilmoittautuva henkilö ilmoittaa sähköpostilla MTB-jotoksen johtajalle (akteittinen@gmail.com), onko hänellä partio valmiina ja ilmoittaa samassa sähköpostissa partion muiden jäsenien nimet.
-Jos ilmoittautuneella ei ole partiokavereita valmiina, hänet sijoitetaan jotoksen reserviin, josta kootaan erikseen kolmihenkiset partiot.

Kurssilla koulutetaan ja kerrataan sekä testataan reserviläisten maasto- ja ampumataitoja.
Tapahtumaan osallistujat käyttävät omia ulkoiluun sopivia varusteita ja omia polkupyöriä (maastopyörä suositeltava).
Jotoksen aikana tarjotaan lämpimät ruuat sekä huoltopisteillä nestettä.

Jotoksen ohjelma lauantaina 6.5.
- klo 9:00 Lipunnosto ja kenttähartaus
- klo 9:15 Jotoksen avaus sekä turvallisuusohjeet
- klo 9:45 Reserviläissarja lähtö
- illalla saapuminen majoitusalueelle.

Reserviläisten yöpyminen Kisakontion kentällä omissa majoitteissa tai lämmitetyissä puolijoukkueteltoissa.

Jotos jatkuu sunnuntaina 7.5. aamulla aamupalan jälkeen.
Liikkeellelähtö edellisen päivän arvioinnin perusteella paremmuusjärjestyksessä.
Jotos päättyy 7.5. noin klo 14:00-15:00.

Huoltotoimien jälkeen palkintojen jako Kontiopuiston liikuntahallilla klo 16:00.

Kukkarojotos 2023 MTB, päätössanat klo 16:30.

Osallistumismaksu sisältää vakuutuksen, jotoksen aikaiset koulutustarvikkeet ja huollon.

Pieksämäki, Kontiopuiston liikuntahalli
Karpalokuja 2