Reserviläisen kuntotestit (LKT ja Cooper/ UKK kävely)

Ajankohta 10.5.2023
Kesto 0,5 vrk
Paikkakunta Tampere
Ilmoittautumisaika 23.2.2023 15.24 - 7.5.2023 16.30

Reserviläisen fyysisen kunnon testaus. Kaikki suorittavat lihaskuntotestin, lisäksi alle 45-vuotiaat suorittavat Cooper-testin ja 45 vuotta täyttäneet UKK-kävelytestin.

Maakuntajoukkojen reserviläiset ja kaikki oman fyysisen kunnon kehittämisestä kiinnostuneet 18-vuotta täyttäneet.

Älä tee kovaa treeniä tai raskasta työtä, äläkä nauti alkoholia 24 tuntia ennen kuntotestiä. Tutustu liitteestä löytyvään kuntotestausohjeeseen ( toimitetaan ennen kurssin alkua).
Varustus: sisäliikuntavarustus ja juoksu-/kävelyvarustus.
Kuntotesteihin ei saa osallistua sairaana tai toipilaana.
Oman sykemittarin voi ottaa mukaan.

Kuntotesti tehdään MPK:n toimistorakennuksessa sijaitsevassa kuntosalissa. (Tekniikanakatu 1, 33720 Tampere (Hervanta).
Testiä edeltää alkulämmittely. Testi sisältää vauhdittoman pituushypyn, istumaannousun (1 min) sekä etunojapunnerruksen (1 min).

Cooper-/ UKK-kävelytesti Hervannan keskusurheilukenttä.

klo 16:30 lihaskuntotesti: lihaskuntotason määritys.
klo 18:00 Cooper-testi 12 min, kestävyyskunnon määritys
klo 18:00 UKK-kävelytesti 2 000m, kestävyyskunto ja arvio hapenottokyvystä

Testi on osallistujalle maksuton.
Sisältää vakuutuksen ja testauksen.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Maksuttomilla kursseilla peritään 30 euron maksu, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille.

Hervannan keskusurheilukenttä
Lindforsinkatu 15