Kesäyön marssi, Jyväskylä, huolto- ja tukikurssi

Ajankohta 12.5.2023 - 22.5.2023
Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika 9.3.2023 11.13 - 12.5.2023 12.00

Kesäyön marssin huolto- ja tukikurssi hoitaa marssitapahtuman 20.5.2023 ennakkojärjestelyt, huollon, tukityöt, marssin ruokahuollon sekä tapahtuman purkuun liittyvät jälkityöt.

Kurssi on kaikille avoin.

Kesäyön marssin kolme reittiä kiertelevät Laajavuoren ympäristössä. Marssikeskus on Buugi Liikunta- ja Hyvinvointikeskuksen pihamaalla osoitteessa Sykeraitti 7-9. Marssia edeltävillä viikoilla ollaan osallistujiin yhteydessä tehtäväalueista ja niissä toimivista henkilöistä.

Tuki- ja huoltokurssi hoitaa mm.
- huoltokaluston ja elintarvikkeiden noudon
- materiaalin siirron marssipaikalle
- järjestyksenvalvonnan ja liikenteen ohjauksen
- ilmoittautumis- ja huoltopisteiden pystyttämisen ja toiminnan ko. pisteillä
- marssikeskuksen purkaminen sekä kaluston ja materiaalien palautuksen

Kesäyön marssin tuki- ja huoltokurssi on osallistujille maksuton. Sisältää toimijoille vakuutuksen, ruokailut ja kangasmerkin.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin koulutuspäällikölle.

Vanha esikuntakomppania
Immolantie 9