HÄMEEN ILVES 2023 Digitaalinen viestintä, media ja vaikuttaminen

Paikkakunta Parolannummi
Ilmoittautumisaika 13.3.2023 10.27 - 3.9.2023 23.00

Kurssin jälkeen kurssilainen
- osaa digitaalisen viestinnän perusteet
- ymmärtää informaation vaikutukset ja informaatiosodan keskeisimmät asiat
- hallitsee yleisellä tasolla kirjoittamisen, kuvaamisen, haastattelun, median ja vaikuttamisen perusteet.

Kurssi on avoin kaikille 18 vuotta täyttäneille.
Kurssi soveltuu kurssin aiheista ja viestintätaidoista kiinnostuneille, sekä heille, jotka saattaisivat olla kiinnostuneita toimimaan MPK:n vapaaehtoisen tiedottajan tehtävissä.

Kurssille osallistuminen ei edellytä aikaisempaa osaamista.
Kurssilainen tarvitsee mukaansa oman kameran tai kännykkäkameran, tietokoneen, muistiinpanovälineet, säänmukaisen varustuksen, yöpymisvälineet ja muut henkilökohtaiset välttämättömät tavarat.
Yksityiskohtaista tietoa kurssista ja kurssijärjestelyistä toimitetaan kurssin osallistujille noin kaksi viikkoa ennen kurssia lähetettävässä kurssikirjeessä.

Kurssilla harjoitellaan henkilöhaastattelua, valokuvaamista ja artikkelien kirjoittamista tekemällä Hämeen Ilves -harjoituksesta sisältöä harjoituksen verkkojulkaisuun.
Viikonloppuun sisältyy käytännön harjoittelun lisäksi myös teoriaosuuksia, joissa käsitellään myös mm. informaatiosodan, vaikuttamisen ja median perusperiaatteita.

Kurssi on maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Panssariprikaati
Parolannummentie 298