Polkupyörämarssi 100 km - Porin prikaatin siirtymisestä Turusta Säkylään 60 vuotta

Ajankohta 25.8.2023
Kesto 1,0 vrk
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 31.5.2023 11.50 - 23.8.2023 14.40

Kurssin jälkeen osallistuja on suorittanut 100 km:n polkupyörämarssin viidessä tunnissa. Reserviläisille marssi on yksi kenttäkelpoisuuden osasuoritus.. Tekemällä toisen osasuorituksen voi saada yhden rinnasteisen kertausharjoituspäivän.

Kurssi on ensisijaisesti tarkoitettu reserviläisille, mutta pyörämarssille voivat osallistua myös muut yli 18 vuotiaat.

Marssi kunnioittaa 60 vuotta sitten tapahtunutta Porin prikaatin siirtymistä polkupyörin Turusta Säkylään.

Marssi suoritetaan omilla polkupyörillä omissa pyöräilyvarusteissa.
Kurssille osallistujan on kurssille saapumisen yhteydessä todistettava henkilöllisyytensä.
Pyöräilijöillä on kypärän käyttöpakko.
Kurssilaiset on vakuutettu kurssin aikana.

Lähtö Prisman parkkipaikalta klo 7.00.
Reitti: Oriketo - Liedon asema -Säkylän tie - Pyhäjärven rantatie - Säkylän kirkko.
Huolto on reitin varrella Tortinmäkeen ja Kristallirantaan.
Marssin jälkeen tukeudutaan huollon järjestelyissä Porin Prikaatin huoltopalveluihin.
PaluukuljetusTurkuun on järjestetty linja- ja /kuorma-autoilla. Porin prikaati vastaa kulljetuksista.

Kurssi on osallistujille maksuton.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse lounais-suomi@mpk.fi.

Tampereentien Prisma, parkkipaikka
Vanha tampereentie 108