SYYS-HÄLVÄ 23 Muonituskurssi

Kesto 3 vrk
Paikkakunta Hollola
Ilmoittautumisaika 7.6.2023 23.00 - 18.8.2023 23.00

Kurssin jälkeen kurssilainen tuntee pääpiirteissään kurssiviikonlopun ruokahuollon toiminnan.

Kurssi sopii 18 vuotta täyttäneille Suomen kansalaisille.

Kurssilaiset ilmoittautuvat perjantaina klo 0900 Hälvälän Tauluvaraston kentällä.
Kurssi toimii Hälvälässä.
Kurssi muonittaa SYYS-HÄLVÄ 23 sekä Kotiseutuharjoitus LAHTI 23 -harjoitukset.
Kurssilaisille annetaan koulutus niihin tehtäviin joita he tulevat suorittamaan. Muuta koulutusta kurssilla ei anneta. Kurssi on tukikurssi muille kursseille.
Kurssilaiset kotiutetaan sunnuntaina klo 16 mennessä.

Kurssi on maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Hälvälän harjoitusalue
Ampumaradantie