Kiväärikurssi Helsingin maanpuolutusnaiset ry:lle KURSSI TÄYNNÄ

Kesto 0,5
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 28.6.2023 15.47 - 20.8.2023 23.00

Tutustua kivääriammuntaan, oppia turvallinen asekäsittely ja toiminta ampumaradoilla.

Kurssi on kohdennettu vain Helsingin maanpuolutusnaiset ry:n jäsenille

Aikataulu 18-21

- Turvamääräykset
- Aseen ominaisuudet
- Aseotteet
- Ammunta

Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä.

Santahamina
Radioniementie 1