Taistelijan kertauskurssi

Kesto 2 päivää
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 25.10.2023 16.16 - 12.8.2024 23.59

Kurssin tavoitteena on kerrata taistelijan perustaitoja ja päivittää tämän osaamista.

Varumiespalveluksen suorittaneille, jotka haluavat kerrata taitojaan.

Osallistujan tulee olla suorittanut varusmiespalvelus.

Kurssilla harjoitellaan jalkaväen perustaisteluvälineiden käyttöä sekä partion ja ryhmän liikkumista.

Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä.

Santahamina
Radioniementie 1