Iltalumikenkäkävely

Kesto 2 tuntia
Paikkakunta Espoo
Ilmoittautumisaika 21.11.2023 15.56 - 20.2.2024 23.59

Kurssin jälkeen osallistujat ovat saaneet perustiedot lumikenkien kanssa kävelystä maastossa. Ja saaneet raitista ilmaa sekä ehkä pienen hien iholle.

Henkilöille, jotka pystyvät kävelemään kaksi tuntia lumikengillä maastossa.

Järjestäjä varaa lumikengät osallistujille. Omat kävely- tai hiihtosauvat suositellaan otettavaksi mukaan. Ne helpottavat kävelyä lumikenkien kanssa.
Myös omilla lumikengillä saa kurssille osallistua, hinta tuolloin 10,00 euroa. Ilmoita järjestäjälle siinä tapauksessa, sillä kurssin kokoa rajoittaa saatavilla olevien lumikenkien määrä.
Jokaisella oma otsalamppu mukana.
Pukukoppi- ja peseytymismahdollisuuksia ei tällä kertaa ole tarjolla.

KURSSILLE SAA OSALLISTUA VAIN TÄYSIN TERVEENÄ!

SÄÄVARAUS

Kokoontuminen hieman ennen klo 18.00 Haltian ylä P-paikalla urheilukentän vieressä. Sen jälkeen perehdytään välineisiin ja tehdään kävelylenkki lähimaastossa.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Solvallan Urheiluopisto/Haltia ja lähimaasto
Nuuksiontie 84