Kesäyön marssi Jyväskylä reserviläisille 32 km

Kesto
Paikkakunta Jyväskylä
Ilmoittautumisaika 5.12.2023 22.35 - 3.5.2024 16.00

Kesäyön marssin tavoitteena on kehittää reserviläisten marssitaitoja sekä heidän pitkäkestoista fyysistä toimintakykyään siten, että he osaavat ylläpitää toimintakykynsä pitkäkestoisen fyysisen suorituksen aikana. Tavoitteena on lisäksi reserviläisten liikunta-aktiivisuuden lisääminen sekä nuorten aktivoiminen mukaan maanpuolustuskoulutustoimintaan.

Suorittamalla tämän marssin ja vähintään 7 km:n suunnistuksen tai osallistumalla MPK:n ammuntoihin, niin sinulle tullaan esittämään yhtä korvaavaa KH-vuorokautta.

Kaikille kunnostaan huolehtiville reserviläisille.

Kesäyön marssin reserviläissarjaan osallistuminen tukee reserviläisen kenttäkelpoisuuden taitoa marssitaidosta. Tälle matkalle osallistuminen vaatii etukäteisharjoittelua. Reserviläismatkalla varustuksena on oma maastopuku ja -lakki/baretti, varsikengät/vastaavat sekä 5 kg:n kantamus.

Ilmoittautuminen Buugin rakennuksen edessä klo 14.00 - 16.00.
Klo 16.00. alkujumppa
Klo 16.30 siirtyminen erittäin vaativalle 32 km:n reitille.
Reitti kiertelee hiekkateitä ja polkuja pitkin Laajavuoressa käyden 8 kertaa Laajavuoren päällä. Reitillä on korkeuseroa n. 950 m. Huoltopiste on Laajavuoren päällä. Muutoin reitille oma varustautuminen ja kartanlukutaito on osattava.

Osallistumismaksu sisältää vakuutuksen marssin aikana, huollon, kangasmerkin ja kunniakirjan sekä maalissa keittoaterian ja peseytymismahdollisuuden.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 16 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan marssin järjestäjälle.

Buugi Liikunta- ja Hyvinvointikeskus
Sykeraitti 7-9