Kesäyön marssi 10km

Kesto 0,5 vuorokautta
Paikkakunta Rovaniemi
Ilmoittautumisaika 16.2.2024 12.00 - 23.5.2024 23.59

Kesäyön marssi on MPK:n omistama massaliikuntatapahtuma, jonka vastuullisina järjestäjinä toimivat paikalliset Maanpuolustuspiirit. Kesäyön marssin tavoitteena on kehittää reserviläisten marssitaitoja sekä heidän pitkäkestoista fyysistä toimintakykyään. Tavoitteena on lisäksi kaikkien kansalaisten liikunta-aktiivisuuden edistäminen sekä nuorten aktivoiminen maanpuolustuskoulutustoimintaan. Tärkeimpänä tavoitteena on turvallisen marssin suorittaminen.

Kaikille kansalaisille

Marssi lähtö ja maali Ounasvaaran hiihtostadionilla osoitteessa Taljatie 1.
Marssille on järjestetty huolto marssin ajaksi. Omia juomia ja eväitä voi tarvittaessa ottaa mukaan.Kurssilaisille ei jaeta varustusta. Mukaan on otettava oma säänmukainen varustus. Marssin jälkeen on peseytymismahdollisuus huoltorakennuksessa.

Marssireitti on Ounasvaaran hiihtostadion - Urheiluopisto - Välirakka -Urheiluopisto -Ounasvaaran hiihtostadion. Reitti on merkattu.
Marssin liikkeelle lähtö on klo 16.00.
Ilmoittaudu lähtöpaikalla viimeistään 30 min ennen liikkeellelähtöä. Ennen lähtöä marssijoiden tulee täyttää yhteys- ja terveystietolomake, jonka saat ilmoittautumisen yhteydessä. Lisäksi marssijoiden tulee tutustua ja allekirjoittaa marssin turvallisuussuunnitelma.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikkaan.

Ounasvaaran hiihtostadion
Taljatie 1