Military Cross Training Santahaminassa

Ajankohta 4.5.2024
Kesto n. 2 h
Ilmoittautumisaika 17.1.2024 15.27 - 18.4.2024 23.00

Kurssin tavoitteena on kehittää reserviläisten fyysistä toimintakykyä etenkin lihaskuntoa. Kurssilla opitaan myös harjoituksessa käytettävien lihaskuntoliikkeiden oikeat ja turvalliset suoritustekniikat.

Kurssi soveltuu kaikille fyysisestä toimintakyvystään ja sen kehittämisestä kiinnostuneille. Harjoituksessa testataan omia rajoja, mutta jokainen tekee kuitenkin harjoituksen omalla tasollaan. Harjoitukseen pystyvät osallistumaan kaikki perusterveet liikuntaa jollain tasolla harrastavat henkilöt.

Harjoitus tehdään MPKK:n urheilukentällä ja sen vieressä olevalla ulkoliikuntapaikalla. Vaatetus ja jalkineet sen mukaan. Pukeutumis- ja peseytymistiloja emme valitettavasti voi tarjota. Myös harjoituksen aikana tarvittava juotava on syytä varata mukaan jo kotoa.

Kokoontuminen klo 11.15 Santahamina urheilukentällä.
Aluksi tehdään johdetusti lämmittely ja sen jälkeen itse harjoitus. Harjoitus sisältää niin voima- kuin kestävyysharjoituksia.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään piiriin.

Santahaminan urheilukenttä

Kurssinjohtaja: Jarkko Paananen