Perinnekiväärikilpailu

Ajankohta 6.4.2024
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 14.2.2024 20.00 - 20.3.2024 23.00

HRUP:n ja HelRespiirin kevään perinnekiväärikilpailu.

Ampumaurheilua harrastavat ampumaurheilijat.

Kilpailu on omilla aseilla ampuville, ei laina-aseita.

Aikataulu:
9:00 – 9:30 Ilmoittautuminen ja alkupuhuttelu
9:30 – 11:00 150m valli: Kohdistus 2 kertaa 5lks, kolmiasento 30 lks
11:00 – 14:00 300m katos: 2 krt 15lks sarja

Yhteensä 70 patruunaa.

Varusteet:
· Perinnekivääri http://resul.fi/saannot/maastokilpailut/perinnease/
· 70 patruunaa
. Ampuma-alusta
· Säänmukainen ja liikkumiseen soveltuva vaatetus
· kuulosuojaimet

Avoin perinnekiväärimalli: kilpailussa hyväksytään perinnekiväärityypiksi ”avoin”, voi kyseiseen kilpailuun osallistua kaiken maalaisilla, ennen vuotta 1946 sodissa käytetyillä, rakenteeltaan ja kaliberiltaan sääntöjen mukaisilla perinnekiväärimalleilla.

Käytettävien varusteiden tulee olla tarkoituksenmukaisia ja mahdollistaa turvallinen toiminta harjoitteissa. Henkilöllisyystodistus tai ajokortti aina mukana. Kun käytät omia aseita, pidä aseluvat mukanasi!

Kurssimaksu sisältää vakuutukset, taulut, paikat.

Osallistumisen kurssille voit perua MPK-kortin kautta ilman kustannuksia 7 vrk ennen kurssin alkua.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.

Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa. Maksukäytänteet tulevat voimaan 1.3.2023.

Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.

Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä.

Santahamina
Keskusampumarata, Kiväärirata 2