Kesäyön marssi Jyväskylä 25 km

Kesto
Paikkakunta Jyväskylä
Ilmoittautumisaika 16.2.2024 11.56 - 13.5.2024 16.00

Kesäyön marssin tavoitteena on kehittää reserviläisten marssitaitoja sekä heidän pitkäkestoista fyysistä toimintakykyään siten, että he osaavat ylläpitää toimintakykynsä pitkäkestoisen fyysisen suorituksen aikana. Tavoitteena on lisäksi kaikkien kansalaisten liikunta-aktiivisuuden lisääminen sekä nuorten aktivoiminen maanpuolustuskoulutustoimintaan.

Kesäyön marssi on perinteinen marssitapahtuma, joka on tarkoitettu kaikille kunnostaan huolehtiville. Marssille voit osallistua yksin, kaksin tai joukkueena. Myös sauvakävelijät ja kiinnipidettävät koirat ovat tervetulleita marssimaan.

Reitti on pituudeltaan n. 25 km. Reitti on paikoin jyrkkä ja vaikeakulkuinen. Tälle matkalle osallistuminen vaatii etukäteisharjoittelua.

Tapahtumapaikkana on Buugi Liikunta- ja hyvinvointikeskus, Sykeraitti 7-9, Jyväskylä. Ilmoittaudu marssitoimistossa Buugin edessä klo 14:00 - 16:00 välisenä aikana.

Alkujumppa alkaa klo 16:00 ja liikkeelle lähtö tapahtuu noin klo 16.30 porrastetusti. Reitti kiertelee Laajavuoressa hiekkaisia teitä ja polkuja pitkin ja sen jälkeen Palokkajärven. Reitillä on muutamia lyhyitä asfalttiosuuksia.

Osallistumismaksu sisältää vakuutuksen marssin aikana, huollon, kangasmerkin ja kunniakirjan sekä maalissa keittoaterian ja peseytymismahdollisuuden.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 16 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan marssin järjestäjälle.

Buugi Liikunta- ja Hyvinvointikeskus
Sykeraitti 7-9
40630 Jyväskylä

Marssin johtaja