Kesäyön marssi Jyväskylä 32 km

Kesto
Paikkakunta Jyväskylä
Ilmoittautumisaika 16.2.2024 12.16 - 13.5.2024 16.00

Kesäyön marssin tavoitteena on kehittää reserviläisten marssitaitoja sekä heidän pitkäkestoista fyysistä toimintakykyään siten, että he osaavat ylläpitää toimintakykynsä pitkäkestoisen fyysisen suorituksen aikana. Tavoitteena on lisäksi kaikkien kansalaisten liikunta-aktiivisuuden lisääminen sekä nuorten aktivoiminen maanpuolustuskoulutustoimintaan.

Aktiivisesti liikuntaa ja kävelyä harrastaville henkilöille, joilla on myös kartanlukutaito hallussa.

TÄLLE REITILLE OSALLISTUMINEN VAATII HARJOITTELUA ETUKÄTEEN sekä kokemusta pitkäkestoisista marsseista. Reitin huoltopiste on Laajavuoren päällä. Muutoin reitille oma varustautuminen ja kartanlukutaito on osattava.

llmoittautuminen Buugin rakennuksen edessä klo 14.00 - 16.00.
Alkujumppa klo 16.00.
Klo 16.30 siirtyminen erittäin vaativalle 32 km:n reitille. Reitti kiertelee hiekkateitä ja polkuja pitkin Laajavuoressa käyden 8 kertaa Laajavuoren päällä. Reitillä on korkeuseroa n. 950 m. Huoltopiste on Laajavuoren päällä.

Osallistumismaksu sisältää vakuutuksen marssin aikana, huollon, kangasmerkin ja kunniakirjan sekä maalissa keittoaterian ja peseytymismahdollisuuden.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa. Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan marssin järjestäjälle.

Buugi Liikunta- ja Hyvinvointikeskus
Sykeraitti 7-9
40630 Jyväskylä

Marssin johtaja,