Kesäyön marssi 2024 - Pyörämarssi 60km Oulu

Kesto 6 tuntia
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 16.2.2024 12.00 - 4.8.2024 23.55

Kehittää reserviläisten marssitaitoja sekä pitkäkestoista fyysistä toimintakykyä siten, että toimintakyky säilyy pitkäkestoisen fyysisen suorituksen aikana.

Kaikille yli 18-vuotiaille.

Huomioi, että fyysisen toimintakyvyn koulutukseen, kuten pitkille marsseille, ei saa osallistua sairaana tai toipilaana.

Osallistuja tarvitsee marssille oman polkupyörän ja osallistujan on itse varattava tarvitsemansa huoltovälineet.

Osallistumismaksuun sisältyy:
- Vakuutus
- Huoltopisteiden ja maalin juomat ja muu tarjoilu
- Kangasmerkki

Marssijan on ilmoittauduttava lähtöpaikalla 17.8.2024 klo 15.30 mennessä.

Tapahtumapäivän kulku (alustava - täydentyy ja tarkentuu, seuraa osanottajaviestintää ilmoittauduttuasi)

Lauantai 17.8.
10:00 Marssikeskus avautuu
16:00 Lähdöt marsseille matkoittain porrastetusti, alkuverryttely ja soittokunnan musiikkia.

Tapahtumapaikalla Sotilaskoti.

Marssireitti kulkee aluksi Muhoksen suuntaan Laukan sillalle asti, palaten joen eteläpuolta takaisin. Loppuosa kulkee 25km jalkamarssin reittiä. Reitillä on soratietä. Tarkka reitti vahvistuu lähempänä tapahtumaa. Viime vuoden reitit nähtävillä karttapalvelussa

Tarkemmat ohjeet saatavilla lähempänä tapahtumaa.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.

Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse tai puhelimitse suoraan kurssin järjestävään koulutuspaikkaan.

Ampumaradan Paviljonki
Hiukanreitti 225