Maavoimien tietojärjestelmä (Mati 2) peruskurssi 2

Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 14.3.2024 19.10 - 19.5.2024 23.59

Kurssin jälkeen osallistuja
ymmärtää Maavoimien tietojärjestelmä MATI2 sovelluskokonaisuuden käyttöperiaatteet ja tilannekuvan muodostamisen periaatteet.

Lisäksi osallistuja muistaa MATI2-työaseman käyttökuntoonlaiton sekä tiedonkulun periaatteet.

Kurssi soveltuu parhaiten esikuntatehtävissä toimiville sekä viesti- ja johtamisjärjestelmän alan koulutetuille tai viestikoulutuksesta kiinnostuneille reserviläisille. Kurssia suositellaan myös kertauskurssina, jos edellisestä MATI2-koulutuksesta on kulunut jo aikaa.

Kurssille ei ole esitietovaatimuksia, koska kyseessä peruskurssi, jossa opiskellaan järjestelmän perusteita. Hyvä ATK-käyttövalmiudet. Suoritettu suoritettu asepalvelus tai vapaaehtoinen asepalvelus.

Kurssin tarkempi sisältökuvaus ja aikataulu annetaan tiedoksi kurssille valituille ennen koulutusta.

Kurssi kurssilaiselle maksuton,

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.

Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa.

Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Puolustusvoimien kurssikeskus
Rantatie 66