Kesäyön marssi Raasepori Huolto

Ajankohta 10.8.2024
Paikkakunta Skogby
Ilmoittautumisaika 8.4.2024 10.02 - 10.8.2024 9.00

Toteuttaa Kesäyön marssin huollon järjestelyt. Tehtäviä löytyy huollon, kuljetuksen, muonituksen, opastuksen, reittien rakentamisen ja lääkinnän osalta

Kaikille vapaaehtoisille jotka haluavat osallistua Kesäyön marssi 2023-tapahtuman järjestelyihin.

Marssi järjestetään Skogbyn ja Harparskogin alueella.

Kesäyön Marssin 2024 toimitsijan tehtäviä löytyy huollon, kuljetuksen, muonituksen, opastuksen, reittien rakentamisen ja lääkinnän osalta. Osallistujille maksuton. Sisältää toimijoille vakuutuksen, ruokailut ja kangasmerkin.

Kurssi on osallistujille maksuton.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse kurssin johtajalle.

Skogbyn Urheilukenttä ja Harparskogin alue
10680 Skogby