Kuntotestaajakurssi

Kesto 1 päivä
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 10.5.2024 11.18 - 9.10.2024 23.00

Kurssin jälkeen osallistujat osaavat:
- kuntotestien varomääräykset
- kuntotestien suunnittelu ja järjestämisen
- kuntotestien tilastoinnin
Kurssin hyväksytysti suorittaneet ovat oikeutettuja ottamaan vastaan kuntotestejä reserviläisiltä Aluetoimiston päätöksen jälkeen.

Kurssi on tarkoitettu Lounais-Suomen maanpuolustuspiirin liikuntapoolin jäsenille sekä liikunnan kärkiosaajille Lounais-Suomessa. Paikkojen salliessa muutkin voivat osallistua.

Osallistujilta edellytetään ennen kurssia MPKMoodle Reserviläisten kuntotestaajakurssi, teoria -verkkokurssin suorittamista. Verkkokurssille ilmoittaudutaan osoitteessa (https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Default.aspx?tabid=1054&id=182114#a40ab894).

9:00 Aamukahvi
9:15 Kuntotestien teoria, varomääräykset, LKT-testi, juoksutesti, UKK-kävelytesti
12:00 Lounas
12:30 Testien tilastointi
13:00 Kupittaan urheiluhallilla kokoontuminen, jossa testien toteuttaminen käytännössä
16:00 Tilaisuuden päätös, palautekysely ja loppukahvit

Kurssi on osallistujille maksuton.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse lounais-suomi@mpk.fi.

Kupittaan Urheiluhalli/keilahallin kabinetti
Tahkonkuja 5