Kuntotestaajakouluttajakoulutus

Kesto 1 päivä
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika 10.5.2024 11.29 - 3.10.2024 9.00

Kurssin jälkeen osallistuja osaa:
- kuntotestien varomääräykset ja niiden merkityksen
- kuntotestien perustana olevan teorian
- osaa opettaa miten kuntotesti suunnitellaan ja toimeenpannaan
Kurssin jälkeen osallistuja saa toimia MPK:n kuntotestaajakurssien kouluttajana.

Kurssi on valtakunnallinen ja se on tarkoitettu maanpuolustuspiirien kuntotestaajakurssien kouluttajiksi sitoutuville. Kurssille hakeutuvien tulee omata liikuntaan tai valmentamiseen liittyvää koulutusta. Heillä tulee olla voimassa oleva reserviläisten kuntotestausoikeus sekä käytännön kokemusta kuntotestien pitämisestä.

Osallistujilta edellytetään ennen kurssia MPKMoodle Reserviläisten kuntotestaajakurssi, teoria -verkkokurssin suorittamista. Verkkokurssille ilmoittaudutaan osoitteessa (https://koulutuskalenteri.mpk.fi/Default.aspx?tabid=1054&id=182114#a40ab894).
Kurssilaiset on vakuutettu kurssin aikana.
Kurssille osallistujan on kurssille saapumisen yhteydessä todistettava henkilöllisyytensä.
Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla. MPK:n piirit viestivät osallistujille sähköpostilla, mm. kurssille hyväksymisestä ja mahdollisista muutoksista.

Kurssi sisältää luentoja kuntotestaamisen perusteista ja turvallisuusohjeista sekä testaajakurssin käytännön johtamista ja testien toimeenpanon kouluttamisesta.

Kurssi on osallistujalle maksuton.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse lounais-suomi@mpk.fi.

MPK Lounais-Suomi Heikkilän kasarmi
Rykmentientie 15