Heikki Tuokko -ampumakilpailu

Ilmoittautumisaika 3.6.2024 8.47 - 22.8.2024 23.59

Perinneasekilpailu (Pystykorva): 5 koelaukausta + 10 kilpalaukausta,
150 m radalla.

Lisäksi osallistujilla on mahdollisuus osallistua myös perinnepistooleilla tapahtuvaan pistooliammuntaan. Ilmoittautuminen pistooliammuntaan tapahtuu paikan päällä Upinniemessä.

Kilpailu on ensisijassa tarkoitettu Uudenmaan Aluetoimiston toiminta-alueen reserviläisille ja Etelä-Suomen Maanpuolustuspiirin toimijoille. Kilpailuun voivat osallistua myös Heikki Tuokon kautta Pystykorva – kiväärin hankkineet muiden alueiden reserviläiset ja muutkin ratakapasiteetin sallimissa rajoissa.

Kaikkien osallistujien on ilmoittauduttava MPK:n järjestelmän kautta (=tarvittaessa hankittava tunnukset). Osallistumismaksu maksetaan hyväksymisilmoituksen mukana tulevalla laskulla pankkiin.

Ilmoittautuessa kerro erätoiveesi ja ilmoita myös, mikäli ammut samalla aseella toisen kanssa.

11.00 Ilmoittautuminen (huom! myös toimitsijat)
11.50 Varopuhuttelu (1. erälle)
12.00 Kilpailu alkaa ja ammutaan 4 erää á 60 min
15.00 Viimeinen erä alkaa.

Kaikkien erien varopuhuttelu 10 min ennen erän alkua. Kilpailun johtaja ilmoittaa osallistujille tarkemman aikataulun etukäteen.

Kurssimaksu peritään, mikäli kurssille hyväksytty osallistuja peruu osallistumisensa määräajan umpeuduttua ilman pätevää syytä tai jättää saapumatta kurssille. Ilmoittautumisen voi peruuttaa seitsemän (7) vuorokautta ennen kurssin alkua oman MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta piiriin, joka koulutuksen järjestää. Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi peruuttaa ilman pätevää syytä, ja kurssimaksu on maksettava. Päteväksi syyksi perumiseen katsotaan esimerkiksi sairastuminen tai loukkaantuminen.

Upinniemi
Upinniementie 1160