Itsepuolustuskurssi naisille ja nuorille

Kesto 3 tuntia
Paikkakunta Pori
Ilmoittautumisaika 18.6.2024 14.06 - 21.10.2024 23.00

Kurssin tavoitteena on antaa valmiudet/ itsensä/ toisen puolustamiseen uhkaavassa tilanteessa. Kurssin jälkeen osallistujat tuntevat omat kykynsä ja heikkoutensa itsepuolustustilanteissa ja osaavat puolustaa itseään yleisimpiä uhkia vastaan.

Kurssi soveltuu kaikille yli 16-vuotta täyttäneille nuorille ja naisille. Alle 18- vuotiailta edellytetään huoltajan suostumusta.

Kurssille osallistuakseen ei tarvitse hallita mitään itsepuolustustaitoja ennakkoon. Kurssille on pukeuduttava vaatteisiin, joissa on helppo liikkua. Kurssilla käytetään sisäjalkineissa tai ollaan paljain jaloin.
Kurssilaiset on vakuutettu kurssin aikana.
Kurssille osallistujan on kurssille saapumisen yhteydessä todistettava henkilöllisyytensä.
Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla. MPK:n piirit viestivät osallistujille sähköpostilla, mm. kurssille hyväksymisestä ja mahdollisista muutoksista.

Kurssilla käydään läpi yleisempiä itsepuolustustilanteita ja niiden lopputuloksia. Alussa lyhyt teoriaosuus ja loppuosa käytännön harjoittelua

Varsinais-Suomen Maakuntasäätiö tukee kurssin järjestämistä, siten että osallistumismaksu on vain 5,00€.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse lounais-suomi@mpk.fi.

Pori
Sammontie 12