Liikkuvuus ja lihashuoltoharjoittelun perusteet

Kesto 3 tuntia
Paikkakunta Pori
Ilmoittautumisaika 18.6.2024 14.58 - 4.11.2024 23.00

Kurssin tavoitteena on innostaa reserviläisiä kiinnostumaan toiminnallisesta liikkuvuusharjoittelusta. Kurssin jälkeen osallistuja:
- ymmärtää hyvän liikkuvuuden merkityksen toimintakyvyn ja suorituskyvyn kannalta.
- omaa perustiedot liikkuvuuden ylläpitämiseen.

Kurssi sopii on tarkoitettu ensisijaisesti reserviläisille, mutta myös tilan salliessa muut yli 18 -vuotiaat liikkuvuudesta ja kimmoisuudesta sekä sen kehittämisestä kiinnostuneet voivat osallistua.

Kurssilaiset on vakuutettu kurssin aikana.
Varmistathan, että sähköpostiosoite on oikein MPK-kortilla. MPK:n piirit viestivät osallistujille sähköpostilla, mm. kurssille hyväksymisestä ja mahdollisista muutoksista.

Kurssilla tehdään erilaisia liikkuvuusharjoitteita, jotka kohdistuvat ala -, ylävartalon ja nilkan liikkuvuuteen ja hallintaan. Kurssille osallistuvan ei tarvitse olla liikkuva, sillä kurssi sopii kaikille.

Kurssimaksuun sisältyy opetus, koulutusmateriaali sekä mahdollisen oppimisympäristön käyttö ja vakuutusturva.
Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssimaksu kokonaisuudessaan.
Ilmoittautumisen voi perua, jos kurssin alkamiseen on vähintään 7 vuorokautta. Peruutus onnistuu omalta MPK-kortilta, koulutuskalenteri.mpk.fi. Lähempänä kurssin alkua osallistumista ei voi perua ilman pätevää syytä (esim. sairastuminen, loukkaantuminen, työeste). Tällaisista esteistä tulee ilmoittaa sähköpostitse lounais-suomi@mpk.fi.

Porin Lukion aulasali
Tasavallankatu 4