Maavoimien tietojärjestelmä (Mati 2) kertauskurssi 1

Kesto 1 päivä
Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 30.7.2024 12.05 - 15.9.2024 23.00

Kurssin jälkeen osallistuja ymmärtää Maavoimien tietojärjestelmä MATI2 sovelluskokonaisuuden käyttöperiaatteet ja tilannekuvan muodostamisen periaatteet.

Kurssi soveltuu parhaiten esikuntatehtävissä toimiville sekä viesti- ja johtamisjärjestelmän alan koulutetuille tai viestikoulutuksesta kiinnostuneille reserviläisille. Kurssia suositellaan kertauskurssina, jos edellisestä MATI2-koulutuksesta on kulunut jo aikaa.

Kurssi on peruskurssi, mutta se on tarkoitettu erityisesti MATI2 järjestelmää jo muutaman kerran aiemmin käyttäneille henkilöille kertauskurssiksi.

Kurssin tarkempi sisältö kerrotaan ilmottautuneille ja kurssille hyväksytyille kurssinjohtajan toimesta n. vko ennen kurssia lähetettävässä kurssikirjeessä.

Kurssi on maksuton.

Mikäli kurssille hyväksytty osallistuja jättää käyttämättä kurssipaikan ilmoittamatta siitä etukäteen, peritään kurssista kurssimaksu.
Maksullisista kursseista peritään täysi kurssimaksu. Maksuttomilla kursseilla perittävä maksu on 30 euroa.
Ilmoittautumisen voi edelleen peruuttaa 7 vuorokautta ennen kurssin alkua MPK-kortin kautta tai ilmoittamalla perumisesta koulutuksen järjestävään piiriin.
Tämän jälkeen kurssille osallistumista ei voi veloituksetta peruuttaa ilman pätevää syytä

Puolustusvoimien kurssikeskus
Rantatie 66