Kyberturvallisuuden peruskurssi

Kesto 2 vrk
Paikkakunta Pirkkala
Ilmoittautumisaika 15.1.2019 21.27 - 21.9.2019 12.00

Kurssi on MPK Tampereen koulutuspaikan järjestämä kahden päivän kyberturvallisuuden peruskurssi. Kurssin jälkeen kurssilainen tunteen kyberturvallisuuden käsitteen ja siihen liittyvät tärkeimmät termit, ilmiöt ja kehityssuunnat. Kurssilainen tuntee yleisimmät kyberuhat ja suojautumiskeinot teoriatasolla.
Kurssi antaa valmiuksia osallistua kyberturvallisuuden jatkokurssille sekä tukee lisätiedon hankkimista itsenäisesti.

Kurssi soveltuu kyberturvallisuuden perusteista kiinnostuneille. Pääasiallinen kohderyhmä on henkilöt jotka haluavat ymmärtää kyberturvallisuuden peruasiat ja joilla ei ole merkittävää aikaisempaa kokemusta tietoturva- tai kyberturvallisuustehtävistä.
Kurssille on hyvä ottaa mukaan kannettava tietokone (jos sellainen on) sekä älypuhelin.

Suositeltavat esitiedot

Kurssilla ei ole esitietovaatimuksia. Tietotekniikan perusosaamisesta on hyötyä, mutta se ei ole välttämätöntä.

Satakunnan Lennosto
Varuskunnantie 274