Johtoryhmäkoulutus / LOHI19

Ajankohta 24.5.2019 - 26.5.2019
Paikkakunta Lohtaja
Ilmoittautumisaika 7.9.2019 mennessä

Kurssin käytyään osallistuja tuntee Vapepa-toiminnan operatiivisen johtamisen edellytyksiä, osaa varautua toimimaan vapaaehtoisorganisaation johtopaikalla ja hallitsee johtopaikan eri toimintojen organisoimisen, toiminnan suunnittelun perusteet ja johtamisen teknisten apuohjelmien käytön.

Koulutus on tarkoitettu henkilöille jotka ovat suorittaneet Vapepan peruskurssit tai omaavat vastaavat tiedot ja taidot ja jotka ovat halukkaita kehittämään näkemystään eri Vapepa toiminnan tasoilla. Eduksi katsotaan halu osallistua jatkossa valtakunnallisesti määriteltyihin eri johtotason kursseihin. Kurssi on suunnattu erityisesti ryhmän/partionjohtajille Vapepa-johtajille, Vapepa-sihteerikoulutuksesta tai muuten johtopaikkatyöskentelystä kiinnostuneille.

Suositeltavat esitiedot

Ota mukaasi kurssille oppituntivarusteet. Lisäksi mukaan myös oma kannettava tietokone, jos sellainen on käytettävissä myös hälytystehtävillä.

Kurssilla sisämajoitus majoittujille. Osallistujille jaetaan makuupussi. Mukaan oma lakana ja tyynynpäällinen.

Lohtajan ampuma- ja harjoitusalue
Ohtakarintie 445