Pistooliammunta, ORUK

Kesto 3h
Paikkakunta Oulu
Ilmoittautumisaika 16.4.2019 mennessä

Kouluttaa pistooliammunnan perusteet; turvallisuusmääräykset, ampuma-asento, laukaisu, tulosten analysointi.

Kurssi soveltuu kaikille reserviläisjärjestöjen täysi-ikäisille jäsenille. Aikaisempaa ampumakokemusta ei tarvitse

Suositeltavat esitiedot

Illan aikana ammutaan 9mm pistoolilla 5+5 kohdistuslaukausta ja 10+10+10 kokosarjat eli yhteensä 40 laukausta. Pistooliammunnassa voit käyttää järjestäjien aseita ja patruunoita, jolloin kurssimaksu on 10€. On mahdollista myös lisälaukauksiin, jotka lisätään kurssimaksuun.
Jos käytät omia aseita ja patruunoita, kurssi on ilmainen. Henkilöllisyyden toteamista varten ota mukaan henkilöllisyystodistus ja reserviläisjärjestön jäsenkortti. Kaikille on järjestäjien puolesta kuulosuojaimet sekä ampujan lasit. Voit käyttää myös omia varusteita. Kahvitarjoilu!

- Lisälaukauksista kulutuksen mukainen veloitus
- Omalla kalustolla ja patruunoilla maksuton

Oulu, Hiukkavaara, a -rata 3A
Hiukanreitti 225