Asuinkiinteistön turvallisuuskurssi

Kesto 1 vrk
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika

Kurssin jälkeen osallistujat osaavat asuintalon turvallisuushenkilöiden omatoimisen varautumisen perusteet, taloyhtiöiden hallituksen vastuut ja velvoitteet.

Puolustusvoimat on hyväksynyt Suomen pelastusalan keskusjärjestön kurssijärjestelmän mukaan toteutetun Asuinkiinteistön turvallisuus -kurssin (9 oppituntia) rinnastettavaksi puolustusvoimien johtamaan kertausharjoituskoulutukseen. Kurssin suoritettuaan asevelvollisille voidaan esittää asevelvollisuusrekisteriin yksi rinnasteinen kertausharjoitusvuorokausi.

Asuinkiinteistön turvallisuushenkilöt, isännöitsijät, taloyhtiöiden puheenjohtajat ja hallituksen jäsenet, kiinteistönhoidosta vastaavat sekä muut asuinkiinteistöjen turvallisuudesta kiinnostuneet.

Suositeltavat esitiedot

Alkusammutusharjoitus pidetään ulkona, joten varaa säänmukaiset
vaatteet ja jalkineet mukaan.

Kurssi ei sisällä lounasta, lähistöllä on useita lounaspaikkoja tarjolla valintasi mukaan. Päivän aikana on tarjolla kahvi/ tee/ vesi, sekä välipala- ja kahvikeksejä. Kurssitilassa on myös keittiötila omien eväiden nauttimiseen

HELPE
Lääkärinkatu 3