Kotiseutuharjoitus LAHTI19: Henkilöstön turvakurssi Lahden kaupunki

Ilmoittautumisaika 30.12.2018 - 29.9.2019

Kurssin jälkeen kurssilainen
1.Tilannehuoneharjoitus
Palvelualueilla tilannehuoneen toiminnan käynnistäminen onnistuu viiveettä. Hän osaa käyttää tilannehuoneen välineitä, hän hallitsee tilannehuoneen käytön aloittamisen perusteet.
2. EA-koulutus:
Palvelualueilla ensiapuvastaavat osaavat toimia viiveettä. Hän osaa käyttää ensiapuvälineitä, hän hallitsee sydäniskurin käytön.
3. Työntekijöiden henkilökohtaisen varautumisen luento.
Kaupungin työntekijöiden oma varautumisen taso nousee. Kurssilaiset tuntevat varautumisen perusteet ja osaavat huomioida varautumisen tarpeet henkilökohtaisessa elämässä.

Kurssille kutsutaan ja kurssin järjestäjä valitsee osallistujat.

Suositeltavat esitiedot

Kotiseutuharjoitus LAHTI 19 on Päijät-Hämeessä järjestettävä kolmannen sektorin harjoitus, johon eri vapaaehtoistoimijat voivat tulla kouluttautumaan omin tavoittein yhdessä muiden kanssa.​
Luodaan järjestöille mahdollisuus osallistua Hälvälässä ja Lahdessa, Lahden koulutuspaikan johtamaan Kotiseutuharjoitukseen 27.-29.9.2019. ​
Kotiseutuharjoitus sisältää vain varautumiseen- ja turvallisuuteen liittyviä kursseja.​