Maatilojen varautumiskoulutus

Paikkakunta Tuusula
Ilmoittautumisaika 14.10.2019 23.59 mennessä

Tavoitteena on perehdyttää osallistujat
- Varautumisen yleisjärjestelyihin ja elintarvikehuollon osuuteen huoltovarmuudessa
- Erilaisiin tiloihin kohdistuviin uhkiin ja tilatason varautumiseen sekä
- Maatalouteen ja tilojen toimintaan läheisesti liittyvien eri toimijoiden alueelliseen ja paikalliseen varautumiseen.

Ensisijaiset kohderyhmät ovat päätoimiset maatalousyrittäjät, kuntien viranhaltijat ja muut kiinteästi tuotantoon liittyvät toimijat (lomittajat, sivutoimiset maatalousyrittäjät ja vastaavat).
Kurssin on osallistujille maksuton ja osallistujat ovat oikeutettuja sijaisapuun. Reserviläiset ovat oikeutettuja yhteen kertausharjoitusvuorokauteen.

Suositeltavat esitiedot

Ei esitietovaatimuksia.

Maksuton. Huoltovarmuuskeskus vastaa kustannuksista.
Laskutusosoite on: Alkutuotantopooli, MTK ry, PL 2, 00232 HELSINKI. Verkkolaskuosoitteemme on 003702151945 ja –operaattori on Basware.
Laskun viitetietoihin "Markus Lassheikki". Liitettävä mukaan osallistujaluettelon sekä mahdolliset ulkopuolisten kurssikeskusten ym. ruokailu- ja kahvituslaskut.

Tuusula
Rantatie 66 Tuusula

Kieli

Suomi