Kyberturvakurssi

Kesto 1
Paikkakunta Turku
Ilmoittautumisaika

Haluatko tietää lisää kyberturvallisuudesta? arvostatko yksityisyydensuojaasi? ovatko kotisi tietotekniikkalaitteet suojattu tietoturvauhilta? kaipaatko lisää tietoa mediassa usein esillä olevista termeistä, kuten kiristyshaittaohjelmista, hakkereista ja palvelunestohyökkäyksistä?

Kurssin jälkeen osallistuja tietää perusteet yksityisyydensuojasta, kodin tietotekniikkalaitteiden suojauksesta, mediassa olevista terveistä ja yleisesti kyberturvallisuudesta.

Kurssi on ensisijaisesti kohdennettu Rannikkotykistökillan jäsenille, mutta paikkoja ollessa vapaana myös kaikille muille asiasta kiinnostuneille.

Suositeltavat esitiedot

Tule mukaan oppimaan ja keskustelemaan ajankohtaisista kyber- ja tietoturva-aiheista, jotka koskettavat jokapäiväistä elämääsi. Kurssilla perehdytään arjen tietoturvaan, kyberturvallisuuden peruskäsitteisiin ja yleisimpien tietoturvauhkien torjumiseen. Osallistujilla ei tarvitse olla teknistä taustaa, avoin mieli ja oppimishalu riittävät. Kurssilla luennoivat eri alojen ammattilaiset, jotka kertovat tietoturvasta omasta näkökulmastaan.

Heikkilän Sotilaskoti
Rykmentintie 15