VAPAAEHTOISEN MAANPUOLUSTUSKOULUTUKSEN KEHITTÄMINEN 2020: JALKAUTTAMISKIERTUE 2019

Ajankohta 9.10.2019
Kesto 0,5
Paikkakunta Rovaniemi
Ilmoittautumisaika

Laki vapaaehtoisesta maanpuolustuksesta uudistuu 1.1.2020 alkaen. Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen Pohjois-Suomen maanpuolustuspiiri järjestää infotilaisuuden Rovaniemellä Someroharjulla Lapin aluetoimiston tiloissa 9.10. klo 17.00-19.00. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille MPK:n toimintaan sitoutuneille, jäsenjärjestöjen henkilöstölle ja toimijoille sekä kaikille lakimuutoksen vaikutuksista kiinnostuneille. Infotilaisuudessa kerrotaan lakimuutoksen vaikutuksista MPK:n koulutustoimintaan viranomaisten kuin myös MPK:n näkökulmasta. MPK:n henkilökuntaa on paikalla vastaamassa kysymyksiin.
Tilaisuuden jälkeen osallistuja tietää uuden lain vapaaehtoisesta maanpuolustuksesta ja aselain tuomat muutokset ja niiden vaikutukset MPK:n toimintaan.

Kaikille MPK:n sidosryhmien toimijoille, sitoutuneille sekä MPK:n toiminnassa
mukana oleville maanpuolustajille.

Suositeltavat esitiedot

Ilmoittautumiset MPK:n kurssikalenterin kautta.
Ota mukaasi passi tai henkilökortti, jotta tarvittaessa voit todistaa henkilöllisyytesi.
Tilaisuus järjestetään Rovaniemellä Someroharjun varuskunnassa Lapin aluetoimiston tiloissa.

Someroharju, Varuskunta
Someroharjuntie