VBS-/ VKY ohjelmointikurssi ILMASK 15.-17.11.2019

Paikkakunta Tikkakoski
Ilmoittautumisaika

Kurssin tavoitteena on:
1. Tehdä SOTVA -PERUSKURSSILLE 2020 VBS-toimintaympäristössä oleva ohjelmisto. Ohjelmistoa on tarkoitus käyttää Lennostojen kanssa yhdessä sovituilla sotva-peruskursseilla, jotka ovat kohdennettu miehistölle ja ryhmänjohtajille. Viitekehys on lennoston tukikohtaympäristö. Tavoitteena on kouluttaa ohjelmiston avulla taistelijan perustaidot ja toimiminen ryhmän/joukkueen osana.

2. Tehdä SOTVA-jatkokurssille 2020 VBS-toimintaympäristössä oleva ohjelmisto. Ohjelmistoa on tarkoitus käyttää Lennostojen kanssa yhdessä sovituilla sotva-jatkokursseilla, jotka ovat kohdennettu päällystölle ja johtajille. Viitekehys on lennoston tukikohtaympäristö. Tavoitteena on antaa kuva TKK:n rakenteesta, aselajeista, toimialoista, käännöistä, suojaamisesta sekä Imavoimien taistelutavasta tukikohdassa. Ohjelmistossa on sekä opetusosuus että sovellettu harjoitteluympäristö.

LUOKOPA kutsuu osallistujat

Ilmasotakoulu VTEK, 2 kasarmi