MPK Kuopion Koulutuspaikan suunnitteluseminaari 2

Kesto 0,5 päivää
Paikkakunta Toivala
Ilmoittautumisaika 14.3.2018 18.29 - 4.11.2019

KOULUTTAJA TULE SUUNNITTELEMAAN KOULUTUSTA. Seminaari on tarkoitettu Kuopion Koulutuspaikan MPK- sitoumuksen tehneille kouluttajille. Siinä vahvistetaan tulevan vuoden suunnitelma (mitä, missä, milloin, pv tuki, johtaa, kouluttajat) ja tulevaa vuotta seuraavan vuoden luonnos (mitä, missä, milloin, pv tuki, johtaa). Seminaarin jälkeen osallistajat tuntevat tulevan vuoden toiminnan perusteet ja kykenevät suunnittelemaan vastuulleen tulevat sotilaalliset, sotilaallista valmiutta ylläpitävät ja varautumisen ja turvallisuuden lisäämiseen liittyvät koulutustapahtumat ja kurssit.

Kurssi on tarkoitettu vain MPK Kuopion koulutuspaikan sitoutuneille kouluttajille.

Suositeltavat esitiedot

1 Kurssi on sitoutuneille MPK Kuopion Koulutuspaikan sitoutuneille kouluttajille maksuton
2 Kurssi pidetään Karjalan Lennoston Suojauskomppanian tiloissa
3 Alkoholin tai huumaavien aineiden käyttö kurssilla on kielletty