NASTA Pihlaja 2019 - Kyberturvallisuus

Kesto 3
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 24.5.2019 13.00 - 19.6.2019 15.00

Kurssin jälkeen osallistuja tuntee yleisimmät kyberturvallisuuteen liittyvät termit, yleisimmät kyberuhkat ja niiden torjuntakeinot. Osallistuja hallitsee peruskäyttäjälle tärkeimmät tietoturvatoimenpiteet. Hän osaa itsenäisesti hakea lisätietoa ja tuntee muutamia tietolähteitä aiheesta.

Soveltuu kaikille ja kaikenikäisille. Erityisvaatimukset lisätään tarvittaessa. Ikäraja osallistujille on 15 vuotta, alle 18-vuotiailla tulee olla vanhempien lupa.

Suositeltavat esitiedot

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulutus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle aikaisintaan 21 päivää ennen harjoitusta sähköpostitse tai e-kirjeenä. Osallistumisen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

HUOM! KURSSI ON TÄYNNÄ.

Santahamina