NASTA Pihlaja 2019 - Arjen turvallisuus

Ajankohta 20.9.2019 - 22.9.2019
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 24.5.2019 9.00 - 19.6.2019 15.00

Koulutuksen jälkeen osallistuja osaa ennakoida henkilökohtaista turvallisuuttaan uhkaavia tekijöitä sekä selviytyä yleisimmistä arjen häiriötilanteista.

Kurssi soveltuu kaikille. Kurssin ikäraja on 15 vuotta, alle 18 vuotiailla tulee olla huoltajan kirjallinen lupa kurssille osallistumisesta.

Suositeltavat esitiedot

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituksia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin aiheesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulutus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle aikaisintaan 21 päivää ennen harjoitusta sähköpostitse tai e-kirjeenä. Osallistu-misen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

Santahamina
00860 Helsinki