NASTA Pihlaja 2019 - Lapset kriisissä - kuinka kohdata ja tukea lasta

Kesto 3
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 23.5.2019 9.00 - 19.6.2019 15.00

Kurssin jälkeen osallistuja tuntee lasten erityisaseman erilaisissa kriisitilanteissa ja tuntee perusperiaatteet lasten kohtaamisessa ja tukemisessa.

Soveltuu kaikille 18 vuotta täyttäneille, jotka toimivat tai haluaisivat tulevaisuu-dessa toimia lasten parissa.

Suositeltavat esitiedot

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituk-sia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin ai-heesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulu-tus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle ai-kaisintaan 21 päivää ennen harjoitusta sähköpostitse tai e-kirjeenä. Osallistumi-sen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

HUOM! KURSSI ON TÄYNNÄ.

Santahamina
00860 Helsinki

Kieli