NASTA Pihlaja 2019 - Kouluttajakoulutus

Ajankohta 20.9.2019 - 22.9.2019
Paikkakunta Helsinki
Ilmoittautumisaika 23.5.2019 9.00 - 31.7.2019 15.00

Kurssi antaa perusvalmiudet toimia kouluttajana tai apukouluttajana Naisten Val-miusliiton ja Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen kursseilla. Kurssin jälkeen jokai-nen osallistuja tuntee kouluttamisen periaatteet ja kouluttajan tehtävät, sekä vas-tuut. Lisäksi kurssin jälkeen kurssilainen tuntee koulutuksen suunnittelun vai-heet, sekä kykenee esiintymään ja toimimaan apukouluttajana tai kouluttajana.

Soveltuu kaikille ja kaikenikäisille. Ikäraja osallistujille on 15 vuotta, alle 18-vuotiailla tulee olla vanhempien lupa.

Suositeltavat esitiedot

NASTA-harjoitukset ovat valtakunnallisia naisille kohdennettuja valmiusharjoituk-sia, jotka järjestetään vapaaehtoisten naisten voimin. Osallistuminen ei edellytä aikaisempaa kurssikokemusta tai ennakkotietoja tai -taitoja valitun kurssin ai-heesta. Harjoitukseen osallistuminen vaatii normaalia terveyttä ja kuntoa. Koulu-tus on luonteeltaan kaikille naisille soveltuvaa peruskoulutusta.

Harjoitukseen hyväksytyille lähetetään noin kuukautta ennen harjoitusta kirje, jossa kerrotaan tarkemmin jaettavista varusteista, aikataulusta ja ajo-ohjeesta. Maksuohjeet lähetetään osallistumismaksun suorittamista varten kurssilaiselle ai-kaisintaan 21 päivää ennen harjoitusta sähköpostitse tai e-kirjeenä. Osallistumi-sen peruuttaminen tätä ennen ei aiheuta kustannuksia.

Santahamina

Kieli

suomi

Kysy lisätietoja